zondag 27 september 2009

Wonen op het dak!

Op donderdag 24 september gingen we samen met klas 5 op stap.
Deze dag waren er heel wat problemen met het openbaar vervoer.
Tram 55 reed via een andere weg en daarna reed hij niet verder dan Brussel Noord.
Dan maar een stukje te voet tot Rogiers. Om kwart voor tien waren we er eindelijk.
Dank u wel aan de mama van Olivia. Zij heeft ons de weg getoond.

Het was superleuk om daar te zijn.
We hebben veel ontdekt. We moesten
een klein toneel spelen. We mochten in
alle huizen even gaan kijken.
Op het einde zongen we het lied: 'Tjoepi, tjoepi'.
Safietou


Het was heel leuk bij Flor.
Ik heb gitaar gespeeld.
Ik was in de groep met Artan en Luc.
Ik vond het heel leuk.
We hebben gezongen.
Adel

We zijn met de tram en de metro gegaan.
We moesten door de garage gaan en op
het dak waren veel huisjes.
Daar was Flor aan het vertellen.
En dan mochten we koken. We bakten een banaan.
Maar het was een beetje mislukt. Het was leuk.
Yana

Ik vond de huisjes heel fijn. Bij het circus heb ik op
één wiel gefietst en dat vond ik leuk.
Ik was de directeur, Semir de leeuw, Olivia was clown
en Safietou was de baas van de clowns.
Ik vond Flor heel tof.
Samuël.

Het was een hele leuke dag. Foto's volgen nog.

Geen opmerkingen: